Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

05 Jun, 2015

Aktiviti Sihat Rakyat Malaysia (019-3037090 / 012-6564747)

Event Kami di KL Car Free Morning..

KL Car Free Morning ini diadakan pada setiap bulan..
Ahad minggu pertama dan ketiga.

KL Car Free Morning bermakna tiada kenderaan berkereta yang masuk ke jalan-jalan tertentu di Kuala Lumpur..

Dan kami dapat bersama-sama rakyat Malaysia lain turut serta dalam aktiviti ini..best sangat..sebab pagi-pagi dah boleh menjelajah Kuala Lumpur tanpa ada kenderaan kereta..Paling best sebab dapat naik basikal..

Ada yang berbasikal, ada yang bermotor, ada yang berjoging, ada yang berlari membawa stroller anak-anak dan macam-macam lagi..nampak sangat happening sebab ramai rakyat Malaysia join waktu ni inginkan gaya hidup sihat.

Ini 1st kami join KL Car Free Morning pada 17 Mei 2015

Kami sampai di Dataran DBKL pukul 7 pagi..terus ke kaunter pendaftaran dan meneruskan cycling kami pada pukul 7:15 pagi ..

Kami dapat habiskan 7 round pusingan dan 16.94 km pada hari tersebut..sangat puas di samping dapat bergambar di hadapan KLCC bersama team-team member herbalife yang lain.



Selesai berbasikal pukul 9 pagi, terus ke event Herbalife untuk belajar di Berjaya Times Square Tingkat 14, badan dah cergas, so sambung untuk belajar pula..



Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata. "

Next KL Car Free Morning adalah pada 7 Jun 2015 .. Jom beramai-ramai sertai aktiviti sihat Rakyat Malaysia..


Dan pada hari yang sama ada event Herbalife..belajar lagi jommm...tentang nutrisi semasa bulan ramadhan..


Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata. "


Klik sini : Siapakah Kami 

Klik sini : Nutrisi

Hubungi Kami Coach Pengurusan Berat Badan untuk mendapatkan analisa badan / pelan pemakanan / khidmat nasihat :

Azmi 012-656 4747
Wawa 019-303 7090
pengedar herbalife taman melawati , pengedar herbalife taman melati ,  stokis herbalife , produk herbalife turun berat , herbalife kurus , cara makan herbalife , coach herbalife , ahli herbalife , herbalife gombak ,  herbalife taman bunga raya , herbalife wangsa maju ,  herbalife setiawangsa ,  herbalife setapak , herbalife bukit antarabangsa ,  herbalife ulu langat ,  herbalife cheras , herbalife putrajaya ,  herbalife seri kembangan , herbalife cyberjaya , produk herbalife murah , produk herbalife turun berat , cara turun berat , turun berat dengan herbalife , jom kurus satu malaysia , jk1m , diet herbalife , cara makan herbalife , herbalife malaysia