Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

23 September, 2014

Testimoni Herbalife Skin Bersama Ahli Bebas Herbalife 019-3037090

Herbalife Skin : 
MENYEGARKAN DAN MENAMBAH BAIK.
HASIL DALAM 7 HARI* 

* Hasil ditujukan kepada Line Minimizing Serum, Replenishing Night Cream, Daily Glow Moisturizer, Hydrating Eye Cream, Polishing Citrus Cleanser & Purifying Mint Clay Mask.

TESTIMONI HERBALIFE SKIN (1)
     
                       SEBELUM           SELEPAS
Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

KAMILAH BT JUSOH

“Sebelum mengguna produk Herbalife SKIN, kulit muka saya kelihatan kusam dan tona kulit saya tidak sekata. Saya mengalami bintik hitam dan jerawat semasa tinggi rendah suhu yang melampau. Saya tidak suka sekali mengambil gambar ‘close-up’ kerana saya tidak yakin dengan keadaan kulit muka saya.

Selepas mengguna produk Herbalife SKIN selama 7 hari, sebum kulit muka saya menjadi semakin kurang*. Saya berasa lebih yakin berada di hadapan kamera dan sekarang, saya gemar sekali mengambil gambar foto! Apabila ditanya tentang keadaan kulit muka saya, saya boleh merumuskannya dalam 3 patah perkataan, iaitu SEMPURNA, LICIN dan SEGAR!* Saya berasa puas hati dengan HERBALIFE SKIN!”

Sumber :
http://www.herbalifeskin.com.my/ms/testimonials/

TESTIMONI HERBALIFE SKIN (2)
   
                       SEBELUM            SELEPAS
Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza" 

HASLINA HASIM

“Nama saya Haslina Hasim , berumur 35 tahun dan ibu kepada 2 orang anak.

Saya merupakan pengguna Herbalife SKIN selama 1 bulan. Sebelum menggunakan Herbalife SKIN, kulit saya kusam dan nampak tidak segar. Usia mencecah lewat 30-an menyebabkan mata sembab dan garis halus kelihatan.

Selepas menggunakan Herbalife SKIN, saya nampak perubahan pada kulit savya hanya selepas 7 hari. Kulit muka makin segar dan bersih. Saya menggunakan make-up setiap hari, kulit terasa lebih bersih dan ringan selepas menanggalkan mekap saya*. Saya sangat berpuas hati.

Usah menyembunyikan kecantikan anda dengan mengguna mekap, sebaliknya serlahkan kecantikan anda. Terima kasih Herbalife SKIN!”

Sumber :
http://www.herbalifeskin.com.my/ms/testimonials/

Hubungi kami Ahli Bebas Herbalife Malaysia Untuk Sesi Percubaan Facial :
Wawa 019-3037090