Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

05 Februari, 2015

Kerjaya Coach Herbalife Untuk Pendapatan Sampingan

Tahun 2015 adalah tahun ke 8 kami sebagai coach pengurusan berat badan Herbalife..


Bermula untuk makan produk (use the product) dan mendapatkan hasil testimoni, kemudian memakai jenama herbalife (wear the brand) - caranya kami menggunakan botol air minuman jenama herbalife, memakai butang I Love Herbalife, butang Lose Weight Now, Ask Me How dan berkongsi dengan ramai orang sama ada dengan keluarga, saudara-mara, kawan-kawan, jiran atau dengan mereka yang belum pernah dikenali sama ada melalui blog (seperti kami), flyers, shake party, roadshow dan lain-lain kaedah yang dipelajari melalui sistem pembelajaran yang telah disediakan.

Setelah melalui 3 perkara ini..perkara seterusnya adalah belajar..kalau kita nak bekerja..pastinya kita bermula belajar dari sekolah tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, seterusnya ke universiti...bila telah mendapat keputusan sama ada di sekolah menengah ataupun universiti, seterusnya mencari kerjaya.

Begitu juga dengan kami, kerjaya sebagai coach herbalife memerlukan proses pembelajaran..apa yang kita akan belajar? 


Bermula dari pengenalan produk - apakah fungsi setiap produk dan kegunaannya..siapakah yang boleh makan produk dan bagaimana cara untuk menjadi coach herbalife yang baik..berbagai perkara akan dipelajari termasuk etika-etika dan peraturan yang telah ditetapkan..sebenarnya sama sahaja seperti kerjaya di luar sana..nak memperbaiki prestasi..semasa dalam kerjaya pun kita akan diminta untuk ke kursus dan sesi seminar.

Kita yang menjadualkan masa kita sendiri, kita yang menetapkan jadual kita dari bangun tidur sehingga kita tidur pada hari yang sama.. jadi untuk menjadi coach pengurusan berat badan..adalah penting kita mengatur waktu seharian untuk bertemu dan berkongsi dengan orang ramai tentang bagaimana pengurusan berat badan dan diet yang seimbang dan memantau program mereka.Istilah tiada masa tu sebenarnya tiada dalam kamus hidup..carilah masa, buatlah jadual hidup anda untuk hari esoknya. disiplin juga merupakan asas penting dalam kerjaya kita.



Kerjaya sebagai coach pengurusan berat badan herbalife juga boleh menjana pendapatan sampingan yang mana memerlukan anda untuk berdisipilin dan serius dengan sepenuh hati untuk memulakannya.
Adakah anda rasa kerjaya coach pengurusan berat badan herbalife ini adalah kerjaya anda? Kerjaya coach yang sentiasa berkongsi tentang pengurusan berat badan setiap hari kepada orang ramai akan menjadi kerjaya terbaik dalam kehidupan anda.


Kami boleh bantu anda menjadi coach dengan pengalaman kami selama 8 tahun ini..yang penting anda ada kesungguhan dan bekerja dengan niat membantu orang lain mendapatkan keputusan pengurusan berat badan yang terbaik.

Penafian Tuntutan : 
"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata"

Hubungi kami coach pengurusan berat badan untuk maklumat lanjut :
Azmi (012-656 4747)
Wawa (019-303 7090)
coach herbalife, coach kurus, jom kurus, cara turun berat, set kurus herbalife, tips kurus, lose weight, saya nak turun berat, blogger herbalife, saya nak cantik, stokis herbalife, work from home herbalife, fit malaysia, fit herbalife, agen herbalife,