Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

01 November, 2014

Eye Gel & Eye Cream 019-3037090 / 012-6564747 Ahli Bebas Herbalife

S: Apakah perbezaan antara eye gel dan eye cream?

J: Eye Gel selalunya digunakan pada waktu siang untuk membantu menyegarkan bahagian bawah mata, menyediakan kesan menyejukkan yang hebat yang menyegarkan dan mentenagakan kulit yang sensitif. Herbalife SKIN Firming Eye Gel membantu meningkatkan keanjalan kulit anda. 

Eye Cream boleh digunakan pada waktu siang atau pada waktu malam, tetapi biasanya dioles sebelum tidur. Teksturnya lebih kaya berbanding eye gel. Eye Cream menyediakan kelembapan dan vitamin tambahan. 


Cubalah Herbalife SKIN Firming Eye Gel dan Hydrating Eye Cream untuk hasil yang hebat.



"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"

Siapa yang rasa nak hilangkan kedutan sekeliling mata tu boleh la pakai Eye Cream..nama pun hydrating eye cream kan..

Eye Cream ~ Mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan di sekeliling mata, kawasan yang mempunyai jumlah kelenjar peluh dan minyak yang lebih rendah, menjadikan ia mudah mengalami penyahhidratan.

Dah diuji pun kebaikan eye cream ini :
*Diuji atas subjek, mengukur kelembapan kulit pada selang lapan jam. 100% daripada kulit subjek menunjukkan tahap kelembapan yang secara ketaranya lebih tinggi dari garis dasar selepas lapan jam.
"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"

Eye Gel ~ Membantu memperbaiki penampilan kawasan mata yang sensitif dengan meningkatkan keanjalan kulit anda.* Membantu memperbaiki penampilan kepejalan di kawasan mata.*

Dah diuji pun kebaikan eye gel ini :
*Diuji atas subjek untuk kepejalan dan keanjalan diukur oleh pakar visual pada selang tujuh hari dan 42 hari. Dalam 85% subjek, pembaikan dilihat dalam kepejalan/keanjalan pada kulit di bawah mata dalam 42 hari.

"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

Sumber :
http://www.herbalifeskin.com.my/ms/

Hubungi kami Ahli Bebas Herbalife untuk Sesi Demo Herbalife Skin -

Wawa 019-3037090
Azmi 012-6564747

nak kurus, cara nak kurus, macam mana nak kurus, herbalife kurus, kenapa herbalife, cara makan herbalife, cara kuruskan badan, cara makan herbalife dengan betul, coach herbalife taman melati, coach herbalife taman melawati, coach herbalife gombak, jom diet, cara diet, pecah lemak, kulit cantik, set kurus herbalife, fit malaysia, jom kurus, saya nak cantik, agen herbalife, stokis herbalife, blogger herbalife, work from home, part time herbalife, lose weight