Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

22 Oktober, 2014

Program Ultimate Herbalife Skin (Wawa 019-3037090 Ahli Bebas Herbalife)

Program Ultimate Herbalife SKIN

(Cleanser, Toner, Daily Moisturiser, Night Cream, Line Minimizing Serum, Firming Eye Gel & Hydrating Eye Cream, Scrub, Mask)

Yang Membezakan kedua-dua program ini hanyalah Cleanser Untuk Kulit Kering dan Cleanser Untuk Kulit Minyak


> Untuk Kulit Normal dan Kering

Adakah anda bersedia untuk membawa tahap penjagaan kulit anda ke peringkat ultimate? Program Ultimate mengandungi keseluruhan set Advanced – produk kulit Normal dan Kering, termasuk dua produk tambahan yang akan membantu anda menyerlahkan kulit yang sihat.

Serlahkan kulit muka anda dengan gabungan optimum kami yang terdiri daripada Vitamin B3, Vitamin C dan E yang bersifat antioksidan, Aloe Vera dan bahan-bahan botani lain.

> Untuk Kulit Normal dan Berminyak

Adakah anda bersedia untuk membawa tahap penjagaan kulit anda ke peringkat ultimate? Program Ultimate mengandungi keseluruhan set Advanced – produk Normal dan Berminyak termasuk dua produk tambahan yang akan membantu anda menyerlahkan kulit yang sihat.

Serlahkan kulit muka anda dengan gabungan optimum kami yang terdiri daripada Vitamin B3, Vitamin C dan E yang bersifat antioksidan, Aloe Vera dan bahan-bahan botani lain.

MENYEGARKAN DAN MENAMBAH BAIK.

HASIL DALAM 7 HARI*

* Hasil ditujukan kepada Line Minimizing Serum, Replenishing Night Cream, Daily Glow Moisturizer, Hydrating Eye Cream, Polishing Citrus Cleanser & Purifying Mint Clay Mask

Sumber - http://www.herbalifeskin.com.my/ms/programs/

"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"

Hubungi Ahli Bebas Herbalife untuk DEMO Herbalife Skin -
Wawa 019-3037090
Azmi 012-6564747