Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

21 Jun, 2015

Bersahur dan Berpuasa Dengan Shake Herbalife (019-3037090 / 012-6564747)

Dalam tempoh 14 jam (5:30 pagi - 7:30 petang) menahan lapar  dan dahaga, ramai yang sering mengadu lesu, kurang aktif,  mengantuk serta pening. Perkara ini boleh diatasi dengan pengambilan NUTRISI HERBALIFE yang seimbang agar anda  masih dapat menjalankan aktiviti harian seperti normal. 

Berikut adalah pelan pemakanan yang disarankan :


Sahur : 

Seperti fungsi sarapan yang amat penting bersahur juga membekalkan semua tenaga dan nutrisi yang bakal digunakan pada siang hari. Makanan yang patut diambil ialah kurma dan SHAKE Formula 1 Herbalife. Anda juga digalakkan agar minum banyak air.

Berbuka Puasa :
Elakkan berbuka puasa dengan juadah berat dan minuman manis. Dikhuatiri perut anda 'terkejut' setelah seharian kosong tidak diisi. Sebagai mengalas perut, ambillah beberapa biji kurma dan SHAKE Formula 1 Herbalife sebelum anda menunaikan solat Maghrib.

Makan Malam / Selepas Terawih :
Nikmati juadah sihat seperti SHAKE Formula 1 Herbalife dan lauk pauk yang kurang berminyak seperti ayam bakar, sayuran serta pelbagaikan pilihan menu seperti bijirin dan buah-buahan. Minum juga banyak air.

Snek :
Anda digalakkan mengudap buah-buahan segar kekacang sebagai snek dan Shake Formula 1 Herbalife. Makanan ini baik untuk melancarkan perkumuhan. Kandungan sitrus membekalkan vitamin C dan sumber serat terbaik semasa berpuasa.

PENTING!!!

Minum air secukupnya. Elakkan minuman berkafein sewaktu bersahur. Ia bersifat diuretik dan boleh membuatkan tubuh lebih cepat terasa kehausan.


Sumber : Kerjasama Herbalife dan Majalah Mingguan Wanita


Alhamdulillah..sepanjang berpuasa dari tahun 2008 hingga ke hari ini..kami mengamalkan shake sepanjang puasa..Tahun ini tahun ke 8 kami berpuasa dengan Nutrisi Herbalife.

Alhamdulillah..Herbalife adalah makanan kesihatan, di mana badan menerima segala nutrisi yang diperlukan + bonus dapat menurunkan berat badan cara yang sihat.
Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza. "

Lihat Testimoni Berpuasa Denga Herbalife..Klik di Sini

Baca juga Kebaikan Puasa Dengan Herbalife

Kami juga akan membantu anda memberikan

~ panduan puasa dengan herbalife
~ tips-tips kecergasan 
~ cara pemakanan yang betul mengikut program anda
~ cara-cara turun berat badan dengan herbalife
~ cara-cara naik berat badan dengan herbalife
~ cara-cara kekalkan berat badan dengan herbalife

Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, Mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit. "

Hubungi keterangan lanjut untuk mengetahui rahsia Puasa Dengan Herbalife :

Azmi (012 - 656 4747)

Wawa (019 - 303 7090)
puasa herbalife, herbalife taman melati, herbalife setiawangsa, herbalife taman melawati, herbalife lembah keramat, herbalife taman permata, herbalife wangsa maju, herbalife setapak, herbalife ampang, herbalife taman bunga raya, herbalife gombak, herbalife wangsa melawati, herbalife ukay perdana, herbalife kemensah, herbalife semasa puasa, jadual puasa herbalife, turun berat badan dengan herbalife, rahsia turun berat dengan herbalife, herbalife malaysia, herbalife murah, herbalife kampung klang gate, herbalife desa melawati, stokis herbalife, pengedar herbalife malaysia