Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

19 Jun, 2015

Belajar & Bercuti di Bangkok 2015 (019-3037090 / 012-6564747)

Percutian Sambil Belajar ke Bangkok Thailand pada 11-16 Jun 2015

Kenapa dikatakan sambil belajar? Sebab kami menghadiri satu "event" yang namanya Herbalife Extravaganza yang diadakan setahun sekali sahaja..Event ini menghimpunkan lebih kurang 20,000 orang dari beberapa negara Asia Pasifik.

Ini adalah Extravaganza kami yang ke 6 sepanjang kami menjadi coach pengurusan berat badan.

Percutian ini juga boleh menjadi rujukan bagi mereka yang suka melancong, boleh refer hotel or transport yang kami gunakan.

Team kami terdiri dari rizal, yana, ainie, fatihah dan si kecil amani..
Fatihah ni fasih berbahasa thai.. so, memudahkan perjalanan kami d sana..
Amani pula berusia 1thn 6bln..semasa dalam perut uminya yana..dia dah dtg extravaganza bangkok tahun 2013..tahun lps (2014) di extravaganza singapura.. tahun ini (2015) di extravaganza Bangkok..so..tak de alasan jika ada anak..untuk datang belajar di mana2 sahaja..

Event kami selama 3 hari berlansung di IMPACT Arena, Exhibition and Convention Centre..

11 Jun 2015 (Khamis)
Perjalanan bermula pada 11 Jun 2015..dari rumah menaiki LRT ke KL Sentral then menaiki ERL ke KLIA..flight kami Thai Airways pada pukul 8:55 malam dan sampai di sana pukul 10:05 malam..waktu di bangkok awal satu jam..sampai d sana waktu Thailand pukul 9:05 malam..

Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata. "

Dari airport Suvarnabhumi Airport ke hotel..kami mengambil transport taxi airport ke 24@Home Hotel, Nonthaburi.. Caj taxi kami dalam 2,400 bath..sampai di hotel kami dalam pukul 12:30 malam waktu Thai.

12 Jun 2015 (Jumaat)
Esoknya pada 12 Jun 2015, kami akan register dan start belajar dengan sesi Leadership Training..Dari hotel 24@Home Hotel kami menaiki teksi ke Impact..satu teksi 3 orang dalam 90 bath..

Sarapan kami sangat senang semasa travel dan bercuti ini iaitu Aloe, Teamix dan Shake Herbalife.. Klik di SINI
"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, Mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit"

Pada malamnya pula kami menghadiri party extravaganza..tak semua orang dapat masuk ke party ini..hanya yang telah mencapai target sahaja yang dapat masuk..

13 Jun 2015 (Sabtu)
Hari ni full day belajar bersama-sama dengan 20,000 member dari beberapa negara asia pasific...sebagai coach herbalife / coach pengurusan berat badan, ilmu-ilmu yang kami belajar ini sangat-sangat diperlukan untuk menambah pengetahuan dan sharing dengan semua coachee yang berada dengan kami, kami juga dapat banyak ilmu yang boleh membantu memotivasi kami atau "personal development"..

Sekitar gambaran sepanjang event pada hari ini ..

Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata. "

14 Jun 2015 (Ahad)
Last day training, alhamdulillah..kami dapat banyak ilmu yang mana kami tak pernah jemu untuk pergi belajar kerana dengan ilmu inilah kami dapat meneruskan misi kami membantu ramai orang dalam pengurusan berat badan.

15 Jun 2015 (Isnin)
Hari ini kami berpindah ke hotel di bandar bangkok..baru memikirkan nak beli souvenier atau shopping setelah habis belajar selama 3 hari..

Hotel kami di bandar adalah Baiyoke Boutique Hotel .. Hari ini mencari makanan favourite kalau datang ke Bangkok iaitu pulut mangga dan pulut durian..hotel ini ada shuttle service..free je..senang nak ke mana2 yang berdekatan..

Then kami shopping2 jamu mata di sekitar shopping kompleks kawasan Baiyoke Boutique..Kami dapat mencari restoran halal di MBK shopping kompleks..tingkat 5, Yana Restaurant..makanan sangat sedap dan sangat puas hati..kalau datang bangkok..kena pergi kedai ni.

16 Jun 2015 (Selasa)
Hari ini bertolak balik ke Malaysia pada jam 4:20 petang waktu Thailand. Mudah tinggal di Baiyoke Hotel ini kerana berdekatan dengan train ke airport..hanya 50 bath ke airport menaiki train..

Sampai di Malaysia pukul 7:55 malam..

Habis setiap event, niat kami berkobar-kobar untuk meneruskan misi nutrisi membantu lebih ramai orang dalam pengurusan berat badan...

Hubungi Kami Coach Pengurusan Berat Badan Herbalife / Ahli Herbalife / Ahli Bebas Herbalife untuk mendapatkan analisa badan / pelan pemakanan / khidmat nasihat :

Coach Azmi 012-656 4747
Coach Wawa 019-303 7090

nak kurus, cara nak kurus, macam mana nak kurus, herbalife kurus, kenapa herbalife, cara makan herbalife, cara kuruskan badan, cara makan herbalife dengan betul, coach herbalife taman melati, coach herbalife taman melawati, coach herbalife gombak, jom diet, cara diet, pecah lemak, kulit cantik, set kurus herbalife, fit malaysia, jom kurus, saya nak cantik, agen herbalife, stokis herbalife, blogger herbalife, work from home, part time herbalife, lose weight