Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

04 Februari, 2015

Tips Turun Berat Badan Bersama Coach Azmi & Coach Wawa

Cara nak turun berat badan? tips turun berat badan? Ramai yang sedang mencari cara untuk kurus / turunkan berat badan.

Di sini kami kongsikan rahsia kami turun berat badan dengan herbalife. Ramai nak kurus, tapi biarlah kurus dengan cara sihat dan diet yang seimbang.

1. Mendapatkan maklumat analisa berat badan
Sebelum kami memulakan program untuk menurunkan berat badan, kami mendapatkan maklumat analisa badan dari coach kami. Coach amat penting bagi mereka yang sedang dalam perancangan penurunan berat badan.
Melalui analisa berat badan, anda dapat tahu berkenaan lemak badan, air dalam badan, umur metabolisma, lemak viseral.

2. Mengambil gambar sebelum program penurunan berat badan
Kami mengambil gambar sebelum program penurunan berat untuk menampakkan perbezaan selepas mendapat penurunan berat yang diingini. Inilah yang dinamakan testimoni sihat dan cantik. Boleh lihat testimoni kami di sini.

3. Ukuran badan
Kami juga mengambil ukuran inci di badan sepeti ukur lilit dada, pinggang, punggung dan peha. Sebab ramai perempuan terutamanya lambat dalam program penurunan berat badan tapi ada penurunan dari segi inci. Kami mempunyai rekod semua coachee yang mengambil ukuran badan dalam program penurunan berat badan mereka.

4. Diet yang seimbang mestilah dengan sarapan yang sihat.
Sarapan pagi penting kerana ia mencetuskan metabolisme anda dan membekalkan tenaga untuk digunakan sepanjang hari.

Untuk sarapan pagi kami, kami memilih Formula 1 Shake Herbalife yang terdiri daripada 5 perasa. Anda boleh varietikan dengan 5 perasa yang berlainan iaitu Coklat, Cappucino, Strawberi, Vanila dan Tropical Fruit. Kami juga suka buat resepi-resepi enak shake herbalife contohnya blend dengan buah-buahan.

Untuk penurunan berat badan, kami akan minum dua shake sehari dan makan satu hidangan sihat. Setelah mendapat berat badan ideal dan untuk mengekalkan berat badan, kami akan mengambil satu shake sehari.

Bonusnya kami dapat turun berat badan..lebih bertenaga, tidak mengantuk dan lebih berstamina.

5. Minum air kosong secukupnya.
Kami mengambil air kosong secukupnya mengikut berat badan. Setiap 25kg berat kita mestilah mengambil 1 liter air kosong. Kita perlu tahu kepentingan minum air kosong untuk badan kita.

6. Mengikut Pelan Pemakanan Seharian.
Kami mengikut pelan pemakanan seharian yang dicadangkan oleh coach. Sehari kami perlu makan mengikut pelan pemakanan 1200 kalori ke 1600 kalori. Berbeza antara setiap orang.

7. Senaman Yang Berterusan.
Senaman bukan sahaja boleh dilakukan di gym. Seperti kami lakukan hanya di rumah sahaja kerana Herbalife telah mempunyai Pengarah Pendidikan Kecergasan di Herbalife -Samantha Clayton. Kami boleh melihat video Samantha Clayton. 
Kadang kala kami akan melakukan senaman di luar seperti jogging di taman dan tasik berdekatan.


Penting bagi anda menetapkan matlamat khusus dalam program penurunan berat badan. Tetapkan berapa kilogram lemak yang anda hendak hilangkan dari badan anda. Pilihlah coach yang boleh membantu anda dan bincang dengan coach apakah matlamat anda sebenarnya.

Peranan Coach Amat Penting untuk membantu anda..anda tidak keseorangan dalam program penurunan berat badan, program naik berat badan dan program kekalkan berat badan kerana kami pasti akan membantu anda..

Jangan bertangguh untuk kami membantu anda..


"Keputusan Adalah Tidak Tipikal. Hasil Individu Mungkin Berbeza-Beza"
"Produk-Produk Ini Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, Mencegah Atau Mengubat Mana-Mana Penyakit"

Hubungi Kami Coach Pengurusan Berat Badan :

Azmi 012-656 4747
Wawa 019-303 7090
Pengedar Herbalife, Pengedar Herbalife Gombak, Pengedar Herbalife Malaysia, Pengedar Herbalife Taman Melati, Pengedar Herbalife Taman Melawati, Pengedar Herbalife Ukay Perdana, promosi herbalife, tips turun berat badan herbalife, cara kurus dengan herbalife,