Instagram Turun Berat Dengan Herbalife

24 Oktober, 2014

Nak Cantik?? (Ahli Bebas Herbalife 019-3037090 / 012-6574747)

10 TIP KECANTIKAN :

1. Diet yang sihat bersamaan dengan kulit yang sihat.
Tiada yang lebih penting daripada kulit dan rambut yang sihat sebagaimana diet sihat yang dipenuhi vitamin dan nutrien. Buah-buahan dan sayur-sayuran boleh membantu meningkatkan benteng semula jadi kulit daripada kerosakan akibat kerosakan suria dan kedutan. Makanan yang kaya dengan antioksidan yang mengandungi Vitamin A (beta-karotina), C dan E membantu memelihara daripada radikal bebas dari stres persekitaran. Mulakan setiap hari dengan Herbalife® Formula 1 Nutritional Shake Mix untuk memastikan anda mendapat nutrisi terbaik untuk kulit dan rambut yang sihat.

2. Ambil multi-vitamin harian.
Badan anda memerlukan nutrisi lengkap untuk mempromosi kulit yang sihat dan nampak lebih muda dan multi-vitamin yang bagus menjadi sumber yang hebat untuk antioksidan.

3. Pakai tabir suria dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki.
Meminimumkan pendedahan kulit kepada sinar suria dan menggunakan tabir suria adalah langkah penting dalam regimen kecantikan harian kerana hampir setengah daripada kanser yang didiagnos di Amerika Syarikat ialah kanser kulit. Menurut Persatuan Kanser Amerika, lebih daripada 1 juta kes didiagnos setiap tahun. Kerosakan akibat sinaran suria juga membawa kepada penuaan sebelum masanya dengan menyumbang kepada garis-garis halus, kedutan dan bintik-bintik hitam pada kulit. Pemakaian harian Skin Activator Day Lotion dengan SPF 15, bersama-sama dengan pengambilan harian Radiant C® Body Lotion SPF 15, bukan sahaja membantu memelihara anda daripada kesan yang merosakkan sinar suria semasa pendedahan biasa, setiap hari, tetapi juga membantu mencapai kulit yang sihat dan cantik.

4. Tidak merokok!
Merokok mempunyai kesan negatif pada keseluruhan badan, termasuk kulit. Ia merompak oksigen dari sel kulit yang amat diperlukan, yang menghasilkan garis-garis halus dan kedutan. Merokok boleh mengganggu serat kolagen dan elastin – yang memberikan kulit kita tona dan keanjalannya – dan boleh menyebabkan kedutan dan menggeleber pramatang. Pendedahan kepada kehangatan rokok yang terbakar, bersama dengan mengetap bibir secara berulang apabila menyedut juga mencipta garis-garis halus dan kedutan di sekeliling mata dan mulut. Selain itu, kerana nikotin bersifat diuretik, merokok mengeringkan kulit. Rumusannya: Merokok tidak bagus untuk kulit anda.

5.Mengelakkan kafeina dan alkohol.
Kedua-dua kafeina dan alkohol memecutkan kehilangan air dari badan dan, malangnya, khususnya dari kulit. Pengambilan yang berlebihan unsur-unsur ini boleh menjadi amat menyahhidrat, mengurangkan kelicinan dan kelembutan kulit. Jumlah alkohol yang terlalu banyak boleh menyebabkan kapilari pecah di bawah kulit, menyebabkan tompok-tompok merah. Berkenaan dengan kafeina pula, amat penting untuk kita ingat bahawa coklat, teh dan soda mengandungi stimulan ini – bukan sahaja kopi. Pastikan anda menggunakan Herbalife SKIN Purifying Mint Clay Mask untuk membantu mengurangkan kesan penyahhidratan.

6. Get your beauty sleep!
It’s called “beauty sleep” for a reason, and eight hours a night makes a real difference. A good night’s sleep not only helps with mental clarity and energy, but also helps the body’s healing and repairing processes. During sleep, the body (including the skin) works to repair the damage it incurred throughout the day. To aid that process, apply night cream before going to bed. A good night’s sleep can help to eliminate puffy and irritated eyes, dark circles and a pale complexion.

7. Dapatkan tidur yang mencukupi!
Sekiranya anda menginginkan penampilan yang baik pada waktu pagi, berikut adalah tip yang mudah: Berhenti minum air sekurang-kurangnya dua atau tiga jam sebelum tidur. Apabila anda mengambil terlalu banyak air sebelum tidur, anda berisiko bangun dengan keadaan bengkak, terutamanya di bawah mata. Sekiranya ini terjadi, capailah Herbalife SKIN Firming Eye Gel untuk membantu memperbaiki keanjalan kulit.

8. Cuci sehingga berbuih, bilas, ulang!
Hari di mana rambut mengerbang dan tidak terurus memang merosakkan mood kita. Kita selalu tergesa-gesa pada waktu pagi sehinggakan rambut kita tidak mendapat perhatian yang sepenuhnya agar ia boleh kelihatan sihat, bersinar dan cantik. Kita tidak mencuci kulit kepala dengan mencukupi untuk menanggalkan minyak berlebihan dan kotoran terkumpul, dan kita tidak membilas keluar syampu dan perapi dengan sepenuhnya dari rambut kita, membuatkan rambut kita sukar dikawal. Bilas, bilas dan bilas sekali lagi untuk memastikan semua tanda-tanda syampu dan perapi telah dibilas dari rambut. Sekiranya anda tahan, gunalah air sejuk untuk mengunci kutikel rambut bagi memberikan ia lebih sinaran.

9. Ia bukan mengenai wajah sahaja!
Kita terlalu menumpukan kepada wajah sehingga kita melupakan badan kita. Ya, wajah memang penting dan menguasai kebanyakan daripapa perhatian visual kita; namun wajah yang cantik boleh tenggelam dengan pantas apabila badan nampak tidak menarik. Kecantikan dari hujung kepala hingga ke hujung jari kaki menjadi kayu pengukur. Tumpukan perhatian kepada tangan dan kuku, dan pastikan ia sentiasa menerima kelembapan untuk mengelakkan penampilan yang kasar dan bersisik. Jangan lupakan siku anda! Siku yang ketara bersisik sangat memerlukan kelembapan dan nampak tidak menarik sekiranya diabaikan. Oles pelembab pada bahagian leher dan dada untuk mengelakkan penampilan yang kering dan berkedut di bahagian leher dan dada. Tumpukan perhatian kepada kaki anda. Pastikan jari kaki dan tumit dilembapkan dan bebas daripada kulit yang nampak kering dan berdebu. Produk Herbal Aloe Bath and Body sesuai untuk seluruh badan dan Radiant C® Body Lotion dengan SPF melembapkan, sambil memelihara anda daripada sinar suria.

10. SENYUM lah!
Perkara yang mesti dicapai dalam mana-mana regimen kecantikan harian ialah senyuman yang lebar. Senyuman mencerahkan wajah, menjadikan anda kelihatan muda, mesra dan mudah didekati. Senyuman manakah yang tidak cantik? Perkara yang terbaik mengenai senyuman ialah ia menjangkit, membolehkan kita menyebarkan kecantikan sambil kita melemparkan senyuman sepanjang hari.

PENGARANG : Jacquie Carter

Sumber -
http://www.herbalifeskin.com.my/ms/2013/10/top-10-beauty-tips/#more-294


"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"

Hubungi kami AHLI BEBAS HERBALIFE Untuk Sesi Konsultasi :

Azmi 012-6564747

Wawa 019-3037090

nak kurus, cara nak kurus, macam mana nak kurus, herbalife kurus, kenapa herbalife, cara makan herbalife, cara kuruskan badan, cara makan herbalife dengan betul, coach herbalife taman melati, coach herbalife taman melawati, coach herbalife gombak, jom diet, cara diet, pecah lemak, kulit cantik, set kurus herbalife, fit malaysia, jom kurus, saya nak cantik, agen herbalife, stokis herbalife, blogger herbalife, work from home, part time herbalife, lose weight